Η ελληνική κυβέρνηση προσπαθεί να αλλάξει τους όρους της συμφωνίας για την εκμίσθωση 14 περιφερειακών αεροδρομίων σε κοινοπραξία με επικεφαλής τη γερμανική εταιρεία διαχείρισης αεροδρομίων Fraport, όπως μεταδίδει το πρακτορείο Reuters, επικαλούμενο πηγή που έχει γνώση του ζητήματος.
Η συμφωνία, ύψους 1,2 δισεκ. ευρώ, συνήφθη το 2014, αλλά η νέα ελληνική κυβέρνηση θέλει τώρα μερίδιο στην κοινοπραξία, η οποία περιλαμβάνει επίσης τον ελληνικό ενεργειακό Όμιλο Κοπελούζου, ενώ θέλει επίσης να μειώσει σε επτά τον αριθμό των αεροδρομίων που περιλαμβάνονται στη συμφωνία, εξήγησε η πηγή.
Η Fraport θα ήταν πρόθυμη να εξετάσει μια περιορισμένη κρατική συμμετοχή, αλλά μόνο αν οι όροι καταστεί δυνατό να συμφωνηθούν από όλες τις πλευρές, δήλωσε η πηγή, προσθέτοντας πως ο επικεφαλής της Fraport Στέφαν Σούλτε συναντήθηκε αυτή την εβδομάδα με αντιπροσώπους της Αθήνας.
Η Fraport ανακοίνωσε πως είχε εποικοδομητικές συνομιλίες με αντιπροσώπους της ελληνικής κυβέρνησης για την πώληση, αλλά αρνήθηκε να κάνει γνωστές λεπτομέρειες.
Προηγουμένως είχε δηλώσει πως αναμένει ότι η συμφωνία θα έχει ολοκληρωθεί ως το τέλος του 2015 ή στις αρχές του 2016, ενώ στο προηγούμενο χρονοδιάγραμμα προβλεπόταν να έχει ολοκληρωθεί κατά το τρίτο τρίμηνο του 2015.
Ελλάδα
Η Αθήνα προσπαθεί να αλλάξει τους όρους της συμφωνίας για τα περιφερειακά αεροδρόμια
Σύμφωνα με πηγή του πρακτορείου Reuters, η Αθήνα θέλει μερίδιο στην κοινοπραξία που θα διαχειρίζεται τους περιφερειακούς αερολιμένες, αλλά μείωση των αεροδρομίων από 14 σε επτά. Κατά την ίδια πηγή, η γερμανική Fraport, που ηγείται της κοινοπραξίας, θα ήταν πρόθυμη να εξετάσει μια περιορισμένη κρατική συμμετοχή, αλλά μόνο αν οι όροι καταστεί δυνατό να συμφωνηθούν από όλες τις πλευρές.
Πηγή: Σκάι.gr