Μηχανοκίνητα

Κορρές 4: Το ελληνικό supercar παντός εδάφους

Η εξέλιξή του ξεκίνησε σαν μια «άσκηση». Κι η πορεία του ήταν τέτοια, που έφτασε να το δοκιμάσει ακόμη κι ο διάσημος πρωταθλητής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, Τόμι Μάκινεν. Ο λόγος για το Korres 4, ένα ελληνικό αυτοκίνητο που κινείται ...παντού, χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες για να οδηγηθεί.

Δημοσίευση: 16.11.2017, 18:41 | Τελευταία ενημέρωση: 16.11.2017, 18:42

Η εξέλιξή του ξεκίνησε σαν μια «άσκηση». Κι η πορεία του ήταν τέτοια, που έφτασε να το δοκιμάσει ακόμη κι ο διάσημος πρωταθλητής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, Τόμι Μάκινεν. Ο λόγος για το Korres 4, ένα ελληνικό αυτοκίνητο που κινείται ...παντού, χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες για να οδηγηθεί. 

Ο δημιουργός του, Δημήτρης Κορρές, περιέγραψε την ιστορία πίσω από τη δημιουργία του Korres Project P4.

«To Korres 4 είναι υπεραυτοκίνητο που ξεκίνησε σαν μια άσκηση. Θελήσαμε να το δημιουργήσουμε σαν να προσπαθούμε να λύσουμε ένα σταυρόλεξο, για ν' αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα που ορίσαμε ως "τροχός εναντίον λακούβας"» εξηγεί ο κ. Κορρές και προσθέτει πως η ευρηματική σχεδίαση έχει ως στόχο «να έχεις ένα αυτοκίνητο, το οποίο τέλος πάντων να σου επιτρέπει, να μην ασχολείσαι με λακκούβες».

Κάπως έτσι ξεκίνησε και η προσπάθεια να κατασκευαστεί ένα αυτοκίνητο, του οποίου η ανάρτηση και τα παρελκόμενα μηχανικά μέρη να είναι καινοτόμα. «Φτιάξαμε τέσσερα πρωτότυπα μετά από πολλές περιπέτειες, ταυτόχρονα με την κυρίως δουλειά μου, που είναι μηχανικός έργων και αρχιτέκτων» αναφέρει ο κ. Κορρές που δεν παραλείπει να τονίσει πως στόχος είναι η παραγωγή.

«Αυτός είναι ο στόχος, να βγει στο εμπόριο ένα προϊόν που σχεδιάστηκε για μικρής κλίμακας παραγωγή» τονίζει, ενώ εστιάζει στους αγοραστές που προτιμούν κάτι διαφορετικό από ένα όχημα μαζικής παραγωγής. «Ακριβώς επειδή τα αυτοκίνητα πλέον στην αγορά έχουν τυποποιηθεί, όσοι βγάζουν κάποιο αυτοκίνητο το οποίο είναι ιδιαίτερο -και είναι πάρα πολλοί αυτοί με μικρές παραγωγές- πάνε καλά, εάν έχουν προσέξει το προϊόν τους» εξηγεί ο ίδιος, περιγράφοντας στην ουσία τη θέση που έχουν στην αγορά εξειδικευμένες μικρές εταιρίες που παράγουν στην Ευρώπη οχήματα σε μικρούς αριθμούς για απαιτητικούς πελάτες.

Το βασικό πλεονέκτημα του Korres Project, σύμφωνα με τον σχεδιαστή και δημιουργό του, είναι ο διττός του χαρακτήρας, η ικανότητα υπερκέρασης εμποδίων, ταυτόχρονα με την κίνηση με μεγάλη ταχύτητα. «Στόχος είναι αυτό το προϊόν, το οποίο πρακτικά δεν έχει αντίπαλο, να μπορεί πρακτικά να περάσει με ταχύτητα πάνω από κάθε αδυναμία του δρόμου» σημειώνει.

«Το επίπεδο φρένων και κρατημάτων του Project P4 είναι επιπέδου Porsche και Ferrari. Το επίπεδο εκτός δρόμου είναι σε επίπεδο μοντέλων τύπου Baha, σαν τα οχήματα δηλαδή που τρέχουν στην Αμερική εκτός δρόμου, κινούνται με ταχύτητα σε κακό έδαφος, όπως στην έρημο ή σε πέτρες, και συνήθως είναι τεράστια σαν φορτηγά. Οι δε αναρριχητικές του δυνατότητες συγκρίνονται μόνο με ειδικά οχήματα, που όμως δεν μπορούν να τρέξουν με ταχύτητα και είναι για πολύ εξειδικευμένη χρήση» σημειώνει ο κ. Κορρές περιγράφοντας τους στόχους του σχεδιασμού αλλά και τα στοιχεία που έχουν δείξει οι δοκιμές τα τελευταία χρόνια.

Σε απάντηση δε για το πόσο πρωτότυπη είναι η σχεδίαση και πώς ετοιμάστηκε «από λευκό χαρτί» το Korres Project P4, ο Έλληνας μηχανολόγος απαντά πως ετοιμάστηκαν από την αρχή όλα τα δομικά στοιχεία, «από τα ημιαξόνια μέχρι το σασμάν και τα διαφορικά και το σασί». Βέβαια, στοιχεία όπως οι κινητήρες προέρχονται από προμηθευτές όπως είθισται σε τέτοια ειδικά αυτοκίνητα. Το όχημα σήμερα βρίσκεται σε στάδιο αναζήτησης επενδυτή, «ο οποίος θα συμπληρώσει ένα πόσο, ώστε να μπορέσει να βγει το μοντέλο στην παραγωγή».

Όσον αφορά τέλος το ποια ήταν η οδηγική εμπειρία ανθρώπων, που έχουν δοκιμάσει το Korres Project P4, ο κ. Κορρές είναι καθησυχαστικός: «το οδηγείς πολύ εύκολα σαν να οδηγείς ένα μικρό Fiat, μπορεί να το οδηγήσει ακόμη και αρχάριος».

Πηγή: Σκάι.gr
Για να σχολιάσετε δεν είναι απαραίτητο να κάνετε εγγραφή. Συμπληρώστε ένα όνομα, μία ηλεκτρονική διεύθυνση και επιλέξτε «I'd rather post as a guest». Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.

Ροή ειδήσεων

Η αθλητική ατζέντα του Σαββατοκύριακου 26 & 27 Μαΐου 2018

Πριν από 22 ώρες

Προς απαγόρευση η πετρελαιοκίνηση σε αρκετές γερμανικές πόλεις;

Πριν από 22 ώρες

ΕΠΣΑ: Αποτελέσματα 5ης αγωνιστικής μπαράζ

Πριν από 2 ημέρες

Footballleague: Αποτελέσματα 33ης αγωνιστικής

Πριν από 5 ημέρες

ΕΠΣΑ: Αποτελέσματα 4ης αγωνιστικής μπαράζ

Πριν από 6 ημέρες

Υποβολή πρότασης για τη χρηματοδότηση της ενεργειακής αναβάθμισης του Κολυμβητηρίου Άρτας

Πριν από 1 εβδομάδα

Η αθλητική ατζέντα του Σαββατοκύριακου 19 & 20 Μαΐου 2018

Πριν από 1 εβδομάδα

Α1 Γυναικών: Πρωταθλήτρια η Νέα Ιωνία

Πριν από 1 εβδομάδα

Β΄ ΕΠΣΑ: ΓΑΣ Αναγέννησις και Ερμής Κερματατών πήραν την άνοδο από τα μπαράζ

Πριν από 1 εβδομάδα

Β΄ ΕΠΣΑ: Αποτελέσματα 5ης αγωνιστικής μπαράζ

Πριν από 2 εβδομάδες

Footballleague: Αποτελέσματα 31ης αγωνιστικής

Πριν από 2 εβδομάδες

Κυπελλούχος Ελλάδας ο ΠΑΟΚ σε έναν τελικό που σημαδεύτηκε από επεισόδια

Πριν από 2 εβδομάδες

Α΄ ΕΠΣΑ: Αποτελέσματα 3ης αγωνιστικής μπαράζ

Πριν από 2 εβδομάδες

«Χρυσή» στα 10 μέτρα αεροβόλο η Κορακάκη

Πριν από 2 εβδομάδες

Η αθλητική ατζέντα του Σαββατοκύριακου 12 & 13 Μαϊου 2018

Πριν από 2 εβδομάδες

Α΄ ΕΠΣΑ: Αποτελέσματα 2ης αγωνιστικής μπαράζ

Πριν από 2 εβδομάδες

ΕΠΣΑ: Ποινές και αποφάσεις της Πειθαρχικής Επιτροπής

Πριν από 2 εβδομάδες

ΑΑΔΕ: 436.653 ανασφάλιστα οχήματα.Τα πρόστιμα και η αφαίρεση πινακίδων

Πριν από 3 εβδομάδες

Β΄ ΕΠΣΑ: Αποτελέσματα 4ης αγωνιστικής μπαράζ

Πριν από 3 εβδομάδες

Μπάσκετ: Κυπελλούχος Ευρώπης η ΑΕΚ

Πριν από 3 εβδομάδες

Footballleague: Αποτελέσματα 30ης αγωνιστικής

Πριν από 3 εβδομάδες

Πρωταθλήτρια Ελλάδος η ΑΕΚ

Πριν από 3 εβδομάδες

Α΄ ΕΠΣΑ: Αποτελέσματα 1ης αγωνιστικής μπαράζ

Πριν από 3 εβδομάδες

Οι αντικοινωνικές παραβάσεις του νέου ΚΟΚ και οι ποινές που προβλέπονται

Πριν από 3 εβδομάδες

Η αθλητική ατζέντα του Σαββατοκύριακου 5 & 6 Μαϊου 2018

Πριν από 3 εβδομάδες

Β΄ ΕΠΣΑ: Αποτελέσματα 3ης αγωνιστικής μπαράζ

Πριν από 3 εβδομάδες

ΕΠΣΑ: Ποινές και αποφάσεις της Πειθαρχικής Επιτροπής

Πριν από 3 εβδομάδες

Α΄ ΕΠΣΑ: Πως και πότε θα γίνουν τα μπαράζ

Πριν από 3 εβδομάδες

Β΄ ΕΠΣΑ: Αποτελέσματα 2ης αγωνιστικής μπαράζ

Πριν από 1 μήνα

Footballeague: Άρης και ΟΦΗ στη Superleague

Πριν από 1 μήνα

Περισσότερο σχολιασμένα

Επικοινωνήστε μαζί μας

Στείλτε το άρθρο με e-mail