Η προσπάθεια των αυτοκινητοβιομηχανιών να αξιοποιήσουν ή και να συνδυάσουν τις συμβατικές με τις εναλλακτικές πηγές ενέργειας δεν κάνει διακρίσεις… ως προς το τελικό προϊόν.
Η Lamborghini, από τις πλέον ιστορικές μάρκες που κατασκευάζουν «ονειρικά» σούπερ σπορ αυτοκίνητα «υπέκυψε» στην πρόκληση της υβριδικής τεχνολογίας και δημιούργησε το πρώτο της υβριδικό plug-in μοντέλο. Πρόκειται για το πρωτότυπο Asterion το οποίο διαθέτει ένα βενζινοκινητήρα V10 5,2 λίτρων με ισχύ 610 ίππους, τρείς ηλεκτροκινητήρες, εκ των οποίων ο ένας παρεμβάλλεται μεταξύ του V10 και του αυτόματου κιβωτίου των 7 σχέσεων ενώ οι άλλοι δύο βρίσκονται στον εμπρός άξονα, με συνολική ισχύ 300 ίππων.
Η συνδυασμένη ισχύ των 910 ίππων εξασφαλίζουν στην Lamborghini Asterion τιμή επιτάχυνσης 3 δευτ. από 0-100 χλμ/ώρα και τελική ταχύτητα κοντά στα 320 χλμ/ ώρα. Το πιο εντυπωσιακό όμως , πέρα από την ισχύ και την επιτάχυνση , είναι η τιμή της μέσης κατανάλωσης που σύμφωνα με τη Lamborghini είναι στα 4,2 λίτρα/100 χλμ. με την εκπομπή CO2 να είναι 98 γραμ. /χλμ. (κυκλοφορεί ελεύθερα ….στον πράσινο δακτύλιο και δεν χρεώνεται…. με τέλη κυκλοφορίας).
Η Lamborghini Asterion μπορεί να διανύσει τα πρώτα 50 χλμ. με την ενέργεια που της διαθέτει το σύστημα των συσσωρευτών και με ταχύτητα έως 125 χλμ./ώρα.